dimecres, 30 de juliol del 2008

País petit

És estiu, per tant temps de descans i de navegar... els uns per la mar, solcant camins inescrutables, i d'altres per la xarxa d'internet. Aquest és el meu cas.Tenia entre les coses pendents una visita al bloc del Sergi d'Assís. I tot fent el tafaner arribo a un altre bloc, en aquest cas el de la promoció dels escolans que hi van ser del 84 al 88. Buf, quins records!!!
Però encara no he arribat a port. Finalment arribo a Orfeu sota el Pont del Diable". El Xavier sempre em sorprèn.
I en aquest cas un enllaç de País Petital YouTube.Una de les meves peces preferides. Així que... ja tinc excusa per afegir-la a les meves cançons de referència. Gràcies Xavier!!!
Però ja que hi som... algunes versions que he trobat a la xarxa.
Per exemple aquesta de Jordi Serra, amb boniques imatges de Catlunya.
Una versió de Manu Guix, amb una part instrumental cap al final que trobo molt interessant.
El rumber Poboleda, que la va cantar en directe a "Els matins de Catalunya Ràdio", si no em falla la memòria.>
O aquesta més roquera que em va fer descobrir a Kumbes del Mambo
I és clar, una peça com aquesta no podria faltar a la paròdia de Polònia.

3 comentaris:

Àirum ha dit...

Aquesta sí que és bona! No només tens bloc sinó que en tens tres!! Quina alegria tenir notícies teves, encara que no fa molt ens vàrem veure a Martorell...
Passa't si vols pel bloc del meu alter ego http://airum.blogspot.com que per qüestions de feina i fotografia tinc una mica abandonadet.
Una forta abraçada!!

Àirum ha dit...

Ups, perdó! Abans he signat amb el pseudònim.

Xavier Pagès ha dit...

ep! quina sorpresa..! al final tots ens trobem oi? m´ha agradat molt llegir-te per aquí. una abraçada, Mestre!!