dissabte, 22 d’abril del 2006

Nou bloc meu, de caràcter educatiu

Quan vaig obrir aquest bloc dues coses tenir prou clares. L'una que no em podia comprometre a una periodicitat fixa. Sóc coneixedor dels meus límits i cert anarquisme. I una segona que això podia ser un calaix de sastre, amb un munt de coses diferents.

Darrerament no és que hagi fet massa aportacions al bloc, però sí que he estat llegint i treballant força. I una de les reflexions més importants és que quan una cosa té un cert gruix, un cert contingut amb constància, val la pena que s'identifiqui de forma autònoma d'un calaix de sastre.

I com que les darreras aportacions al bloc, i que m'agradaria que tinguessin una certa continuïtat, eren buidats i comentaris de les aportacions i novetats d'Xtec i de l'edu365, m'ha semblat convenient de donar-los un espai propi. Així que a partir d'ara aquests temes, així com d'altres relacionats amb el món educatiu, els podreu trobar a “El bloc educatiu d'en Jordi Arderiu”.